Tıp bayranı kutlu olsun!..




Belki “Bana ne” diyeceksiniz; ama biliniz ki insanız ve nerede ne ile karşılaşacağımız şüpheli!

2 hafta önce idi bir sancı ile uyandım, geçer diye bekledim nafile, randevu aldım Üroloji den çünkü kasık sancısı başlamıştı, taş düşürüyorum sandım!
06 Mart 2019 öğle sonrası muayene oldum,” ultrasyon” malumunuz teknoloji hayatımıza çok büyük katkı ve kolaylık sağlıyor...Sonunda af edersiniz yaşım gereğidir bilmem, idrar yolu enfeksiyonu olmuşum, hemen reçete verdi, 7 antibiyotik iğne ve 10 günlük antibiyotik hap birde prostat gevşetici(İdrar tutmaması için’risk taşırmış’) kullandım ve rahatım...
Uyarım şu ki; soğuk sudan, yalın ayak gezmeden, az su içmeden sakının...
Tavsiyem şu ki; Limon, elma sirkesi, soğan-sarımsak günlük kullanmak gerekliymiş; ayrıca papatya çayı da rahatlatıcı unsur imiş..

Neyse;
Anımsıyorum, ben küçük yaşlarda (Henüz İlk okul 1-2)Kırşehir de iken sadece doktor Sami bey vardı, tüm ahali ona giderdi hastalık çok olmaması bir avantaj ise de, sorun çözümü için sade o vardı, hastanede şimdiki imkanlar nerede!
Köylere gider yetişemediği yerlerde sonunu siz tahmin edin, yeni nesil cennette yaşıyor, hastalıklar kaçınılmaz, bir yerde gelip buluyor.
Aşı çıkalı ölüm oranları azaldı, iğne ilaç derken her türlü fayda sağlanıyor...
112 acil her derde deva şimdi, 1991 yılıydı, Batıkent'te bir komşum bahçede kahve içtikten sonra fenalaşmış, evinin salonuna kadar gidince yığılıp kalıyor, 44 yaşlarındaydı, ev almıştı iki küçük oğlu vardı, borç stresi içindeymiş, neyse 112 acil arandı tam 45 dakika sonra geldi-; ama kalp krizine yapılacak bir şey yoktu!..
Şimdi öylemi; arıyorsun 112 yi anında kapında söz konusu sağlıksa her daim varlar..Allah cc Hu.  Devletime ve Milletimize zeval vermesin, çok büyük nimetler sunuluyor...
Çok şeyde doktorlarımıza borçluyuz, iyi ki varlar ve iyi ki o kutsal göreve adanmışlar..Çok ca insanın yüzünü güldürüyor ve hayır duasını alanlar oluyor değil mi?Allah cc. Hu yar ve yardımcıları olsun, bazı aksaklıklar olursa da her daim fayda sağlanıyor...

Bir anda sancılardan kurtulmakla, bendeki mutluluğu görün...

Yani diyeceğim o ki; Tüm sağlık çalışanları bütün övgüleri hak ediyor...
Bu vesile ile bu yola baş koymuş, başta doktorlarımız olmak üzere tüm sağlık görevlerinin;

 TIP BAYRAMI KUTLU OLSUN!...

Öylesine içimden geldi karaladım..
Af buyurun!..

Selam ve saygılarımla,

Veysel Kimene
Sevda Şairi
(Kemal Yenice)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...