Yazar-Şair Veysel Kimene Kimdir!







Yazar-Şair Veysel  Kimene Kimdir?


Yeni dost ve arkadaşlarım için minik bir biyografi...

Asıl Adım;
“Kemal YENİCE”
1955 yılında Kırşehir’de doğdum.
Kemale ersin, Mustafa Kemal ATATÜRK gibi, okusun paşa olsun, büyük adam olsun diye; adımı Kemal koymuşlar.
"YENİCE" biraz da Kırşehir-Merkez yenice mahalleli olduğumuz için, neyse ki her ikisini de seviyorum; kitaba ve kaleme dost karekterimi geliştirdim. Kişisel gelişim daima hedefim oldu.
Yaşam da bana katkısı çok fazla…
Kitaplığımda seçkin 300’ün üzerinde değerli yazarlara ait kitaplarım var.
Çocuklarıma bırakabileceğim tek “Miras”
Ben doğduktan üç ay sonra babamı kaybetmişim.
Annemin ikinci eşinin Kırıkkaleli (Keskin)olması nedeniyle; İlk-Orta ve Liseyi Kırıkkale’de okudum.
1977 yılında; Vatan borcunu tamamladıktan sonra;

Aynı yıl 1977’de ;

M.K.E.Kurumuna Muhasebe memuru olarak göreve başladım,

Memuriyet esnasında (1989 yılında) dışarıdan; Açık Öğretim Fakültesini de bitirdim.

25 yıllık görevimin ardından, Aynı kurumdan Özel Kalem ve Yönetim Kururlu Şefi olarak, 2001 yılında, Emekli oldum!





Şiire tutkum hep vardı ; Emekliliğimde; Okuma tutkuma ilave olarak şimdi bir şeyler(Şiir) üretmeye çalışıyorum. Yaklaşık 1017‘yi  aşkın-üstünde şiirim mevcut.
Henüz yayınlanmış bir şiir kitabım yok!
Şiire farklı bir boyutta; Gamze ve cazibesi üzerine yoğunlaşmış ve ilave olarak; konularına yarı espri katılmış (1017 adet)şiirim mevcut; Şiirlerimi Sevda Şairi Veysel Kimene  başlığı adı altın da; topladım.

Şayet bir sponsor bulur; ya da kendi imkanlarımla; kısmet olacaksa; “Zihnimdeki Tebessüm” adlı şiir kitabımı , çıkarmak istiyorum.
Beni çeken, şiirin insanı rahatlatan büyüsü, ruhun dışa açılımı…
Bu şu demektir; “Şiir yazana ait değildir, ona ihtiyacı olanındır.”
Şiirde sade ve anlaşılabilir bir dil kullanıldı, teması “Aşk” “Sevgi””Ayrılık” v.s gibi ; Ancak, tümü her hangi bir kişiye hitap edilmemiş olup, tamamı hayal ürünü, zihinsel faaliyettir…     
Aysel Yenice ile evli ve Ayşegül (17 yaşında)ve Elif Senagül (7 yaşında) adında iki tatlı kız babasıyım.

Tüm insanları, Yaratan’dan dolayı;

Dil, din, ırk, mezhep vs. ayırt etmeden severim. Dürüstlük prensibimdir. Sevda ve sevgi konusunu işlemeyi severim.

Onurumdan asla taviz vermem, Atatürk’ün ilkelerine kanımın son damlasına değin riayet etmekten asla vazgeçmem.

Kursağımdan geçen her lokmanın helalince geçmesine
Bu güne kadar özen ve dikkat gösterdim.
Himayem altında bulunanlara da ikaz edip, kontrolüm altında,
Elimden geldiğince dikkat ettim ki, haram lokma kanlarına karışmasın.
Yokluk ve varlığın geçiciliğine inanırım.
Aldığım her nefes için,
Yaratanıma şükrediyorum.

Sevgiye açık olan yolarda yürümeyi sevmem, aksine Koşarım…


Tüm beğenilerini ve paylaşımlarını esirgemeyen dostlarıma, verdiği değerler  için teşekkür ederim…
Minnetle!

Dost kalın, sağlıcakla kalın..

Saygılarımla…

Veysel Kimene
Sevda Şairi
(Kemal Yenice)
10.06.2015

Yukarıda bahsi geçen söz konusu şiirim;

Zihnimdeki Tebessüm!..

Gamze dokudun içime, ilmiğin yanaklardan,
Deseni aşkın yüzü, boyu belki bin bir asır,
Süslesin sevda odamı, kalsın olduğu yerde,
Bakar seni anarım, yokluğun kalmaz bende…

Yokuş yukarı yürümeye alıştım, düz, hani,
Okşanmaz saçların, makas almam yüzünden,
Bezginlik bekleme ki, hep kıratım yoluna,
Sadakati bir görsen, kalbin girer koluma...

Tesellisi olmayan, bir piyango çekmişim,
Talihin sahte yüzü, sahte ilgisiyle doldum,
Görünmez duvarlarda, gamzelerin gölgesi,
Ne tutup öpebildim, duyduğum ayrılık sesi...

Mazimiz beni hırpaladı, antika oldu aşkım,
Eskici de almaz onu, ne yapayım bilemem,
Hep çatık kaşlı kaldı ruhum, isterim gülsün,
Yalnız onu andıkça, zihnimdeki tebessüm…

Veysel Kimene
Sevda Şairi
(Kemal Yenice)

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
28.06.2013

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...