Bir hoş oldum!…


(1020)



Güneşinin altın da, bu halimle kaldım bizar,
Ben yanmalardayım o halimi sanıyor güzar,
Bilemedim kim kem göz etti değiyor nazar,
Bu dala tutunan kuş oldum, bir hoş oldum…

Dakika dakika içinde, çokça yüklüyor keder,
Aşkın başka işi yok muymuş,  eyledi  heder,
Kerem'de yandı, sanki yanışı benden mi beter,
Mecnun oldum, Ferhat oldum, bir hoş oldum…

Sevenlere denir ki aşkını bin paraya satmamış,
Acı katmış keder katmış başka şey katmamış,
Hayatta, toprak ta  koyun koyuna yatmamış,
Onunla yatar - kalkar oldum, bir hoş oldum…

Bir den çok duyguludur, püfür püfür eser yeli,
Kıyılara yetişmeye çalışan dalgalarımı sevmeli,
Aşk mis olmalı ki, buram buram ruha değmeli,
Ne koklar oldum, ne sarılır oldum, bir hoş oldum…

Zamanın zorlu sınavından geçirdi kaşları keman,
Arzın aşıklara dar geldiği andayım halim yaman,
Sararan yüzüm, yüzüm de sert çizgi, yok derman,
Halime durup durup güler oldum, bir hoş oldum…

Ay pencereme tutunsa, yıldız perdeme doğsa güneş,
Bana yalnızlığımda sizler olabilseniz, bir canan, eş,
Çınar altında değilim, göz yaşlarım var vurdu kalleş,
Hep yerilir oldum, sövülür  oldum, bir hoş oldum…



Veysel Kimene
Sevda Şairi
(Kemal Yenice)

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

13.06.2015






(Şiirlerim hiçbir kişiye hitap edilmeden, şiir at öl yemde üretilmektedir..)









Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...