Şimdi aşkı ben mi yarattım!…




Dünyaya gelen, neden-niçin severler,
Kadir bilmez uğruna, dizin döverler,
Yanıp tutuşup ta köze-küle dönerler,
Şimdi aşkı ben mi yarattım…


Belki oda severse diye beklersin,
Bin bir derde,  iki daha eklersin,
O sevmese de olur ama seversin,
Şimdi aşkı ben mi yarattım…


Bu yolda, Peygamber sabrı gerek,
Perişan kalmışsın, kime ne gerek,
Aşka inanmayanı sevsin de görek,
Şimdi aşkı ben mi yarattım…


Cahil aldanırda, alim olan kanmaz,
Kim demiş,  aşkta bilgeler yanmaz,
Doğarken sevilir, an sevgisiz olmaz,
Şimdi aşkı ben mi yarattım…


Üç harflidir ama, çok büyük anlamı,
Adı aşk ise, diğer bir adı da, sevdamı,
Yoksa sırrı, şu damarda ki kan da mı,
Şimdi aşkı ben mi yarattım…


Tabibi olmaz aşkın, çare kavuşmak,
Kavuşmak hayalde, zordur ulaşmak,
Açıkta yok yerin, rüyanda buluşmak,
Şimdi aşkı ben mi yarattım…


Birleşen gönüller, mazide var mıdır?
Masalsıdır, onlara, kanan can mıdır?
Bülbüle ayrılık biçmek,  efdal mıdır?
Şimdi aşkı ben mi yarattım…

Kınamayın dostlar, ben aşık oldum,
Aşık oldum, kendimi onda buldum,
Yaşamaz iken, yaşayan biri  oldum,
Şimdi aşkı ben mi yarattım…



Veysel Kimene
Sevda Şairi
(Kemal Yenice)

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.


2011

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...