Hicran kazanır!..







Neyliyeyim külü, dumanı,
Gelip beni buldu ansızın,
Çok çaba gösterdim bak,
Dinmiyor içimde yar sızın…


Üçünde beşinde gözüm yok,
Allısı, morlusu neyime benim,
Hayatta şah sultanlık istemem,
Değsin, tenin, tenime benim…


Aramadım senden sonra inan,
Esmeri, kumralı çoktan unuttum,
Bağrımı beşik yaptım gamzelerine,
Aşkın- sevgin ninni oldu uyuttum…


Badem gözlerini bana geri ver,
Birde yanaktaki üzüm gamzeni,
Kalan senin, kalsın, yanında götür,
İster yırt, ister giy, güllü pazeni…


Düzlemim denklemim karıştı,
Yolum rampaya doğru uzanır,
Bir sevdim, bir yandım son bu,
Burada sadece, hicran kazanır…

Veysel Kimene
Sevda Şairi
(Kemal Yenice)

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

17.08.2014

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...