Minnetle!..



Minnetle!..


Asıl Adım;

 “Kemal YENİCE”

1955 yılında Kırşehir’de doğdum.
Kemale ersin, Mustafa Kemal ATATÜRK gibi, okusun paşa olsun, büyük adam olsun diye; adımı Kemal koymuşlar.
"YENİCE" biraz da Kırşehir-Merkez yenice mahalleli olduğumuz için, neyse ki her ikisini de seviyorum; kitaba ve kaleme dost karekterimi geliştirdim, Kişisel gelişim daima hedefim oldu.
Yaşam da bana katkısı çok fazla..Kitaplığımda seçkin 300’ün üzerinde değerli yazarlara ait kitaplarım var.
Çocuklarıma bırakabileceğim tek “Miras”

Ben doğduktan üç ay sonra babamı kaybetmişim.
 Annemin ikinci eşinin Kırıkkaleli (Keskin)olması nedeniyle; İlk-Orta ve Liseyi Kırıkkale’de okudum, Çalışma yaşamım içinde; 1987 A.Ö.F. Mezunu olmakta nasip oldu.
2001 (Mayıs)yılında Ankara(MKEK)Kurumundan memur emeklisiyim.

Şiire tutkum hep vardı ancak; yazma alışkanlığıma; Annemin 2010 yılında vefatı ile, bıraktığı hüzün, bürüdüğü yalnızlık hissi ve içimdeki boşluğu kapama arayışıyla; 2010 yılında hobi olarak şiir yazmaya başladım, Zamanım vardı ve Kızım İnternetten bloğ açtı ve devam etmemi, ilerletmemi istedi. Onun bu asil davranışı beni Veysel Kimene Sevda şaiiri konumuna getirdi..bu kamçılama ile, şiir üretmeye başladım, sonrasında Facede(gruplar)da dostlarımla paylaştım; aldığım beğeniler ileriye götürdü..
Okuma tutkuma ilave olarak  şimdi bir şeyler üretmeye çalışıyorum. Yaklaşık  800 ‘zü aşkın-üstünde şiirim mevcut.

 Henüz yayınlanmış bir şiir kitabım yok!

 Şiire farklı bir boyutta; Gamze üzerine yoğunlaşmış, ve  ilave olarak; konularına yarı espri katılmış (800 üstü)şiirlerim Sevda Şaiiri Veysel Kimene adı altın da; topladım.
 Şayet bir sponsor bulur; ya da kısmet olacaksa; “Zihnimdeki Tebessüm” başlıklı şiir kitabını , çıkarmak istiyorum.

Edebiyatla ilgili eğitim yapmam mümkün olmadı;

Beni çeken,  şiirin insanı rahatlatan büyüsü, ruhun dışa açılımı…

Şiirde sade dil  kullanıldı, teması “Aşk” ancak, tümü her hangi bir kişiye hitap edilmemiş olup, tamamı hayal ürünüdür…

Bu şu demektir; “Şiir yazana ait değildir, ona ihtiyacı olanındır.”

Tüm beğenilerini esirgemeyen dostlarıma paylaşımları için teşekkürlerimi ilave ediyorum.

Dost kalın, sağlıcakla kalın..

Saygılarımla…



Veysel Kimene

Sevda Şairi

(Kemal Yenice
)

11.08.2014





Zihnimdeki Tebessüm!..


Gamze dokudun içime, ilmiğin yanaklardan,
Deseni aşkın yüzü, boyu belki bin bir asır,
Süslesin sevda odamı, kalsın olduğu yerde,
Bakar seni anarım, yokluğun kalmaz bende…


Yokuş yukarı yürümeye alıştım, düz, hani,
Okşanmaz saçların, makas almam yüzünden,
Bezginlik bekleme ki, hep kıratım yoluna,
Sadakati bir görsen, kalbin girer koluma...


Tesellisi olmayan, bir piyango çekmişim,
Talihin sahte yüzü, sahte ilgisiyle doldum,
Görünmez duvarlarda, gamzelerin gölgesi,
Ne tutup öpebildim, duyduğum ayrılık sesi...


Mazimiz beni hırpaladı, antika oldu aşkım,
Eskici de almaz onu, ne yapayım bilemem,
Hep çatık kaşlı kaldı ruhum, isterim gülsün,
Yalnız onu andıkça, zihnimdeki tebessüm…


Veysel Kimene
Sevda Şairi
(Kemal Yenice)

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

28.06.2013

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...