Ayrıldık Arzu!..






Baban seni bana verdi,
Bacanağın neydi derdi,
Benim derdim kimi gerdi,
Tamam, ayrıldık Arzu…


Siyahtı saçların taratırdın,
Telefonla sık sık aratırdın,
Buluşmaya fırsat yaratırdın,
Yinede, ayrıldık Arzu...


Kara sende yara bende,
Ayrıldıysak hata bende,
Bacanağı salma sende,
Ahanda, ayrıldık Arzu...


Fotoğrafta kaldı yerin,
Senin izin bende derin,
Böylesine bir kaderin,
İçine etsekte, ayrıldık Arzu...


Gamzelerin sayamadım,
Kız ben sana doyamadım,
Ayrıldım ama kıyamadım,
Ne oldu da, ayrıldık Arzu...
 

Nişan ettim övemedim,
Bacanağa sövemedim,
Baban vardı dövemedim,
Affet, ayrıldık Arzu,


Niye girer aşkın arasına,
İkimizin gönül yarasına,
O birleşme sırasına,
Sonunda, ayrıldık Arzu...


Evlilikti, sözümüzdü,
Birleşme gözümüzdü,
İyi niyet özümüz dü,
Ama, ayrıldık Arzu...



Burnunu soktu takıldı,
Pisin yuvası da yıkıldı,
Kendisine pis bakıldı,
Neden, ayrıldık Arzu...


Ah almak neye yarar,
Kanatırsın,senin kanar,
Bulur senide yarar,
Eden bulsada, ayrıldık Arzu...


Gözlerin aklımdan çıkmaz,
Saçlarını hiç unutulmaz,
Böyle esmer bulunmaz,
Kadermiş, ayrıldık Arzu...


Arzu dedim yana battım,
Kırk kez telefonla arattım,
Ben bağrımı kanattım,
Niye, ayrıldık Arzu...


Evliyim ama anarım,
Hep o güne yanarım,
Belki döner sanarım,
Hayal kaldın, ayrıldık Arzu...


Bacanağın böylesini,
Koparamadım kellesini,
Yedi felek sillesini,
Yer etsinler, ayrıldık Arzu...


Kara gözlerine bakılmaz,
Siyah saçların taranmaz,
Giden gitti artık aranmaz,
Bir kere, ayrıldık Arzu...


Dünya boş hepsi yalan,
Bağ evinde oldum talan,
Odur  tek hatıran kalan,
İşte, ayrıldık Arzu...


Kırşehir’lim ilim sende kalsın,
Senin yaran da bende kalsın,
Her kez yaptığından utansın,
Olmasaydı, ayrıldık Arzu...



Veysel Kimene
Sevda Şairi
(Kemal Yenice)

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
03.11.2011

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...