Tesellim!...


Bulutlara mektuplar  yazdım,
Yıldızları yanımız da gördüm,
Seni tanımadan önce inan ki,
Hem sağır, hem  tam kördüm…


Piyanonun siyah tuşu muyum,
Sesim öyle ince den  duyulur,
Kör görmez ama sezdirir derler,
Sağır duymazsa da, duyurur…


Yalanlar şehrinde ki gerçek,
Mavi midyelerin içinde mi,
Hayallerle süslediğim  sen,   
Sünger  avcısının elinde mi…


Mutluluk saklıdır gökyüzün de,
Bulutlara dokunmak istiyorum,
Hayal dünyasında kaybolayım,
Gerçek sensiz olmasa diyorum… 


Gamzeler den biri olsam yanak ta,
Sağ yanaktan sol yanağa kaysam,
Tur atsam, yanaktan yanağa hep,
Bütünleşip, kendimden cay sam…




Veysel Kimene
Sevda Şairi
(Kemal Yenice)

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.


16.01.2013


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...