Her aklına düştüğümde gelesin!...


Yaşın olmuş bak on sekiz,
Çekinmeden yazıyorum,
Yerin hep belliydi zaten,
Daha derine kazıyorum…


Gamzeler  var  aklımda,
Çiçek çiçek  yanaklar da,
Benim  büyük  hasretim,
Öpemediğim dudaklarda…


Sen yoksun ya, her şey değişik,
Gün ağarmaz, hava bir hoştur,
Yerini doldurmaz başka aşklar,
Yalnız kır atım, koştur da koştur…


Papatyalarda eskisi gibi değil,
Yaprağın beyazı adeta solmuş,
Rüzgar bile kokunu getirmez,
Gittiği yol, başka yol olmuş…


Merakım  üzerindeydi  senin,
Şimdi dikkatim üzerine döndü,
Ay ışığı gibi güzel yüzün ararım,
Diğerleri, ilk akşamdan söndü…


Sevenler yürümezler canım,
Bildiğim ardı sıra hep koşar,
Aşk asla uyumaz bilir miydin, 
Bulunduğu kaptan taşar…


Sana olan tutkularımın nedenini,
Baktığım da  anlıyorum  bilesin,
Aramızdaki mesafe çok uzak değil,
Her aklına düştüğümde gelesin…



Veysel Kimene
Sevda Şairi
(Kemal Yenice)

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

26.01.2013

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...