Yorulmadan!...




En güçlü insanlar yalnızdır,
Dört yanı dolu hüzün-keder,
Gördüğün yerde sarıl bana,
O kalçalar, bana bunu der…



Süslü bir kutu çikolatadır aşk,
İçinde olanı asla bilemezsin ki,  
Çikolatamı kimseyle paylaşmam,
Ne yaparsan yap, silemezsin ki… 
  


Zaman maki nası bulsam da,
Gitsem  gördüğüm ilk güne,
Geçmişin önemi var mı deme,
Bil ki  felek çıkardı önüme…



Sen beni yağmur gibi terk etme,
Özel  kelimeler seçtim, sözümden,
Terlemedi avuçlarım, bıkmadım,    
Sürüsüyle yazdım sana, özümden…



Gözümü senden alamamak çok mu,
Üzüldüm, gün geçmedi  kırılmadan,
Bir kere  perçinlemişim o gamzeleri,
Emek veriyorum aşka, yorulmadan…




Veysel Kimene
Sevda Şairi
(Kemal Yenice)

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

25.01.2013

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...