Allah kahretsin!...



Allah kahretsin,
Yatağıma atamadım,
Sarılıpta yatamadım,
Allah kahretsin…

Hislerim zatürre oldu,
Ateşim se bin beş yüz,
Bulanmaz hiçbir yerde,
Onun gibi gamzeli yüz…

Sıkıntı ve acılardayım,
Gitsin o ellere baksın,
Nasırına basan olsun,
Topuğuna diken batsın…

İçkiye vurdum çatladım,
Para bekliyor benden,
Bende para ne arar,
Ben alıyorum elden…

Bu iğrenç hadiseler,
Dörtlüklere döküldü,
Yaram kırk bir yamalı,   
Giyilmeden  söküldü…

Allah kahretsin,
Esmer gamzelim dedim,
Vuruldum ne yapayım,
Allah kahretsin…


Veysel Kimene
Sevda Şairi
(Kemal Yenice)

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.


24.01.2013

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...