Farklı duruşun!.


Farklı duruşun!.

Pencere önünde, tencere sandım,
Önlük belinde, melekten kıskandım,
Boğazlı hırkanda gizli, gerdana yandım,
Aşk oku savurur farklı duruşun…
Yüzün ay gibi nasıl parlıyor,
Gülüşün parıltıyla yarış yapıyor,
Güzelliğin bağrımda delik açıyor,
İnsanı eriten farklı duruşun…
Ağzın içinde dizi dizi dişler,
Elinde danteli oyalar işler,
Beni kahrediyor tatlı gülüşler,
Derdimi artırır farklı duruşun…
İncilerle dizilmiş bir tespih gibi,
Küpeler kulakta nasıl süzülür,
Sanki dört kanatlı bir melek gibi,
Kahrımdan öldürür farklı duruşun…
Deniz kızı deseler yalanı olmaz,
Tatlı sularımda yüzer gibisin,
Aşk çiçeklerimle bir bahçe yaptım,
İçinde salınarak gezer gibisin,
Nerelere kayboldun,
Göremiyorum,
Bir çift sözüm var dı,
Diyemiyorum,
Beni ürkütüyor farklı duruşun…
Ne biçim bir kalbin var,
Hem seversin,
Hem  kaçarsın,
Sanki ateş böceği gibisin,
Etrafa ışık saçarsın.
Deniz görse seni,
O bile aşık olur,
Durmadan  sahillere vurur,
Sular bile çoşup, dalgalar olur,
Arayan dünyada seni zor bulur,
Nasılda etkiliyor farklı duruşun…
Saçların açmışsın bak, siyah ve ince telli,
Sevda yok sende, gönlünden belli,
Kaşınla - gözünle yaktın temelli,
Çöllere düşürür farklı duruşun…
Peki öyle olsun istemem sevme,
Seni sevdiğimi,  sen bile bilme,
Hiç bir zaman evlenmem dedin de,
Yine de yakıyor farklı duruşun…
Asbaplar üstüne nasıl yakışır,
Allı yazmayı takar, takışır,
Benden  gayrisi, bakar, bakışır,
Beni kıskandırıyor farklı duruşun…
Cebinde adım yazılı ama,
İtemem artık beni arama,
Hicran bile melhem olmuşken yarama,
Durmadan parçalar farklı duruşun…
Bak yine öldürüyor farklı duruşun…

Yazan Aşık: Veysel Kimene
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...