O der, nerden çıktı bu sarhoş!….


O der, nerden çıktı bu sarhoş!….







Bir güzel gördüm,

Yaslanmış gül dalına,

Elinde mor çiçek, yanağında gamzesi,

Bir şeyler mırıldanır,sesi, sanki bülbül sesi,

Birkaç beni yüzünde,

Saçında tacı,

Yeşildir elbisesi.

Önünde derin havuz,

Sularında nilüfer açmış,

Kaşlarıyla suyu tarar,

Öyle derinlere dalmış,

Sığı yerde,

Ne arar.

Mor kuşak kemer,

Dolamış beline bana keder,

Saç dökülmüş bele doğru,

Dokunsam bana ne der.

Yüksük parmağı boş değil,

Ama uzak duralım,

Boynu elmas görmüşse,

Bakır kolye neye yarar.

Atar suya, cumburlomp,

Kurbağa  ürker, o bakar.

İşte anca ona yarar.

Sevme güzel olanı,

Prensi var, gönlü hoş,

Sen sanırsın, bana baktı,

O der, nerden çıktı bu sarhoş….





Yazan Aşık: Veysel Kimene

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...