Ey duvar!..

Ey duvar!..

Yokuş yukarı yürüdüm,
Birkaç saat dinlenmeden.
Nefes nefese idim,
Dinlenme ihtiyacı doğdu.
Bir yanı hasarlı duvara öylesine yaslandım.
İncelemek geldi içimden,
Baktım, bir yanı yıkık, bir yanı dökük, virane.
Gönlüm dedi ki:
“Seni harap etmişler”
Yarı kerpiç duvar, el değdikçe ufalanıyor,
Rüzgar bir vurmuş, yağmursa beter,
Sesi yok, feryadı yok,
”Dokunmayın bana” diyebilse…

Ey duvar!
Önceki haline ne olmuş?
Heybetin gitmiş, üzerin toz-toprak dolmuş,
Yıpratanın kastı ne?
Ulu orta yerde kalmışsın, kimsesiz halinle.
Senin de kaderin bu.
Sende,
Ömür törpüsü alansın, 
Sana yaslanan şu insana bir bak.
Senden farkım ne?
Sevdim, yıprandım,
Her zaman yalnız kaldım.
Yıkık- dökük-virane…

Yazan Aşık: Veysel Kimene

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...