Cazibe’de bulunmaz!…


Cazibe’de bulunmaz!…

Rehine aldın kalbimi, tutulmuşum sana,
Zorbalık yaptı aşkın, tutsak oldum aşkına,
Tahterevalli gibi, bir inip bir çıkıyorsun,
Söyle şimdi, aşkımız hangi basamakta…

Bir yengeç tuttu ayağımı, beni yakmaz,
Eşekler anırsa bin defa, tövbe bırakmaz,
Aşktır bu, silindir gibi geçer üzerinden,
Yamyassıyım artık, normal bırakmaz…

Sevdim -sevmedim, ne dersen de bana,
Vurdum duymaz oldum, yıllardan sonra,
İster şoför tut, ister uşak olayım kapında,
Küçük hanımefendisin, benim yanımda…

Birkaç yeşil domates, birkaç acur-hıyar ile,
Bir şeyler kat, gönül  turşusu yap kendi elinle,
Sofralar kur türlü çeşit, örtü ser, süsle dilinle,
Sana kurabiye-kek yaptım diye çağır, gönlünle…

Dünyadaki hiçbir çiçek, yerini dolduramaz,
Sendeki gül kokusu, gülde bile bulunmaz,
İnan ki  aşıklara, neden, niçin, diye sorulmaz,
Senin bu güzelliklerin, Cazibe’de bulunmaz…




Yazan Aşık: Veysel Kimene



© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...