Senden geriye!…

Senden geriye!…

Sular-seller gibi hep sana aktım,
Kerem-Aslı’ya bakar gibi baktım,
Döndüm de elimde olana baktım,
Kalansa hicran, senden geriye…

Baharda da çözülmedi buzlarım,
Dışım güler ama, içeriden sızlarım,
Işığa takılan, sinek gibi vızlarım,
Yanan yürektir, senden geriye…

Düşünceler çözemiyor soruyu,
Topallattın, hızlı koşan doruyu,
Neden kuruttun, yeşilliği, koruyu,
Bir dal da kalmadı, senden geriye…

Mercan aradım, derinlere dalarak,
İnci dizdim geri döner sanarak,
Benimsin dedim, bakışlara kanarak,
Ömür törpün kaldı, senden geriye…

Dil söyledi deme, yürekten gelir,
Kısmet olursa Bağdat’tan gelir,
Kavuşma varsa zaman tükenir, erir,
Beklemek kaldı, senden geriye…

İçimde sıkıntılar, bil ki sendendir,
Kavuşmamak nazardandır, kemdendir,
Birisi bendense, kalanları sendendir,
Kabullenmek kaldı, senden geriye…

Yazan Aşık: Veysel Kimene

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...