Hasret, saran sarmaşık!..





Ben sana sevdalı,  sen se  ayrılığa aşık,
Ben sana sevdalı,  sen  gitmeye  alışık,
Ben sana sevdalı, beklentin karmaşık,
Hazanlı ömre, hasret, saran sarmaşık!...

Oysa  ta  kundakta, sevgi ile belendim,
Sırtıma  heybe vurup, aşkını dilendim,
Hayat yükü koyu, bilendikçe bilendim,
Hazanlı ömre, hasret, saran sarmaşık!.

Aşka adım attım, yarım kaldı hevesim,
Peşinden koştukça, yetişmiyor nefesim,
Ressamın emriyle çizildi, silinmez resim,
Hazanlı ömre, hasret, saran sarmaşık!.

Hoyratça  çiğnendi, aşk dokulu emeller,
Seni bağrına basar mı, dilediğin yad eller,
Saçın okşar sanma, belki can yakar eller,
Hazanlı ömre, hasret, saran sarmaşık!.

Hani nerede mutluluk, bizden kim çaldı,
Zehir düştü içe, mutluluk bana mı kaldı,
Hani sevgin var idi, ayrılma hevesin aldı,
Hazanlı ömre, hasret, saran sarmaşık!.

Kader der beklerim, aşkın kor güneşinde,
Yakmaya hevesliydin, cefaların ateşinde,
Yangınla kavruldum, bu mu,  bir eşinde,
Hazanlı ömre, hasret, saran sarmaşık!..

Sensiz bir ömrü, perçinledim kendime,
Çöker yalnızlık,  bölündüm kırk dilime,
Güneş kırılır,  dokunmuyor bendime,
Hazanlı ömre, hasret, saran sarmaşık!.

Kitap yazsa sözleri, satır, satır  varsın,
Hüzünlü besteyim,  dinlersen anlarsın,
Perişan hale bak, söyle nasıl canlansın,
Hazanlı ömre, hasret, saran sarmaşık!.


Veysel Kimene
 Sevda Şairi
(Kemal Yenice)
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

06/05/2019







Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...