Yazar-Şair Veysel Kimene Kimdir?



Yeni dost ve arkadaşlarım için minik bir biyografi...
Asıl Adım;
“Kemal YENİCE”
1955 yılında Kırşehir’de doğdum.
Kemale ersin, Mustafa Kemal ATATÜRK gibi, okusun paşa olsun, büyük adam olsun diye; adımı Kemal koymuşlar.
"YENİCE" biraz da Kırşehir-Merkez yenice mahalleli olduğumuz için, neyse ki her ikisini de seviyorum..
Ben doğduktan üç ay sonra babamı kaybetmişim.
Annemin ikinci eşinin Kırıkkaleli (Keskin)olması nedeniyle; İlk - Orta ve Liseyi ; O yıllar Ankara’nın İlçesi olan; Şimdiki İl; Kırıkkale’de okudum.
1975 Yılında Askerlik görevimi (“Acemi”Denizli- “Usta” Erzurum)illerinde ifa ettim.
1977 yılında; Vatan borcunu tamamladıktan sonra;
Aynı yıl 1977’de ;
M.K.E.Kurumuna Muhasebe memuru olarak göreve başladım,
Memuriyet esnasında (1989 yılında) dışarıdan; Açık Öğretim Fakültesini de bitirdim.
25 yıllık görevimin ardından, Aynı kurumdan Özel Kalem ve Yönetim Kurulu Şefi olarak, 2001 yılında, Emekli oldum!
Kitaba ve kaleme dost karekterimi geliştirdim. Kişisel gelişim daima hedefim oldu.
Yaşam da bana katkısı çok fazla…
Kitaplığımda; seçkin 300’ün üzerinde kitaplarım var. Değerli yazarlara ait kişisel gelişim dahil olmak üzere diğer katagoride kitaplar mevcut; ayrıca Muhtelif (Adam öykü -Türk Dili - Bütün dünya ve Girişimcilik ) sayısız dergilerim var.
Çocuklarıma bırakabileceğim en değerli tek “Miras”
Lise Yıllarımda Parayla satın aldığım ilk kitaplarım “Karcaoğlan-Yunus Emre-Safahat ve de 2 büyük ciltli “Sefiller “ kitaplarıydı..Bir de; Kırırkkale MKE Lojmanı olan Çelik evlerinde ikametimizde ( Orta öğretim yılları sırasında )Kırıkkale Metal İş Sendikası Başkanı olan komşumuz; bana hediye olarak “Yazı yazma ve Diksiyon” kitabını hediye etti, bunu hiç unutmam..Bu beş kitap rehberim oldu. .Kitapları o gün- bu gün dost edindim..Şimdi elimdekiyle tüm kitaplarım en iyi dostum oldu...
Şiire tutkusu olmayan yoktur; benim de eski karalamalarım mevcuttu; ama şiir yazmaya devam etmeyi hiç düşünmemiştim ; 2010 Ocak ayında Annemin Hakkın Rahmetine kavuşmasından sonra büyük bir boşluk ve yalnızlık yaşadım, bu yalnızlığımda İnternet in dostluğuna sarıldım gece sabahlara kadar; sonra Okuma tutkuma ilave olarak bir şeyler yapmak istedim ve "Şii") üretmeye başladım ve halen devam etmekteyim bir hobim oldu yazmadan duramıyorum!..Zihinsel faaliyet beni rahatlatıyor!..
Her hangi bir beklenti ve yarışta değilim; sadece zamanımı hoş değerlendirmek ve zihnimi oyalamak!
Beni çeken, şiirin insanı rahatlatan büyüsü, ruhun dışa açılımı…
Bu şu demektir; “Şiir yazana ait değildir, ona ihtiyacı olanındır.”
Şiir de sade ve anlaşılabilir bir dil kullanıldı, teması “Aşk” “Sevgi””Ayrılık” v.s gibi ; Ancak, tümü her hangi bir kişiye hitap edilmemiş olup, tamamı hayal ürünü, zihinsel faaliyettir…
Henüz yayınlanmış bir şiir kitabım yok!
Şiire farklı bir boyutta; Gamze ve cazibesi üzerine yoğunlaşmış ve ilave olarak; konularına yarı espri katılmış ( 1352 )’nin üzerinde şiir karalamalarım mevcut; Şiirlerimi Sevda Şairi Veysel Kimene başlığı adı altın da topladım! Bunun şans getirdiğine inanıyorum!..
Şayet bir sponsor bulur; ya da kendi imkanlarımla; kısmet olacaksa; “Zihnimdeki Tebessüm” adlı şiir kitabımı, çıkarmak isterim; ama tek gayem asla bu değil, maddi kazanç düşünmedim bile, getirisi olursa bilemem, tamamını Çocuk Esirgeme Kurumuna ve benzeri kurumlara bağışlamak isterim...
Devlete ve Millete hepimiz borçluyuz bir şekilde katkı sağlamak beni mutlu edecektir..
Aysel Yenice ile evli “ Ünüversite öğrencisi Ayşegül (20 yaşında)ve Ankara-Sincan..Sincan Otistik Çocukar Eğitim Merkezi 2.ci Sınıf öğrencisi Elif Senagül (10 yaşında) adında” iki tatlı kız babasıyım.
Tüm insanları, Yaratan’dan dolayı;
Dil, din, ırk, mezhep vs. ayırt etmeden severim. Dürüstlük prensibimdir. Sevda ve sevgi konusunu işlemeyi seviyorum..
Onurumdan asla taviz vermem, Atatürk’ün ilkelerine kanımın son damlasına değin riayet etmekten asla vazgeçmem.
Kursağımdan geçen her lokmanın helalince geçmesine,
Bu güne kadar özen ve dikkat gösterdim...
Himayem altında bulunanlara da ikaz edip, kontrolüm altında,
Elimden geldiğince dikkat ettim ki, haram lokma kanlarına karışmasın...
Yokluk ve varlığın geçiciliğine inanırım.
Aldığım her nefes için,
Allah cc. Hu ya şükrediyorum.
Sevgiye açık olan yolar da yürümeyi sevmem, aksine Koşarım…
Tüm beğenilerini ve paylaşımlarını esirgemeyen dostlarıma, verdiği değerler için teşekkür ederim…
Minnetle!
Dost kalın, sağlıcakla kalın..
Saygılarımla…
Veysel Kimene
(Sevda Şairi)
Kemal Yenice

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...