Duvardaki resimler!..




Aşkının yüküne kalbim girince,
Fethedeni, usul,  usul dayandı,
Ruhuma yaslanıp delip geçince,
Gönlüm bir anda aşka uyandı...

Önceleri mavi gök bile gülümsedi,
Akşamın alacası bir an gün yüzü,
Damarımda akan sanki o kandı,
Nasıl etkilediyse, o güzelin yüzü...

Kayıtsız kalabilir miydim görünce,
Görmeye başladım gözde dünyayı,
Başım döndükçe, gövde asılı kaldı,
Aklıma uydum, akıl sevdi rüyayı...

Karşılaştık aşkın planlı gününde,
Zorlu yazgıydı parlayan anlımızda,
Benim  kalbimde, çırpınıyordu ateş,
Bir bakmışım, bu varmış yazımızda...

Bu yanık, aşkın, en hararetlisiydi,
Pis bir heyecanın kapıp getirdiği,
En büyük savaş, aşktır dediydiler,
Görüldü taşa vurup, yiyip bitirdiği...

Artık  geceler ürkütüyor karanlıkla,
Yıkıntı arasında, alev ve dumanım,
Nasıl  tutsak düştümse o gözlerine,
Gece yarısında, gözlerimi yumanım...

Aşka bakış hayatın sırrından ince,
Yüreğinde beklettiğin arzuları sal,
Müstehâk değildim, o terk edince,
Hayatında böyle, yapayalnız kal...

Şimdi bakırım darmadağınlığıma,
Bu olaya şahit oldu kimler, kimler,
Mutluluğa öyle kal denilmiyor ki,
İçimi koparır, duvardaki resimler...


Veysel Kimene
 Sevda Şairi
(Kemal Yenice)
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. 





08/05/2019








Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...