Öylece baka kaldım!..




Veda mektubun  masa da, öylece şaştım kaldım,
Güneş vurmayan köşe de, öylece durup kaldım,
Yüreğe damla girmemişim, öylece kala  kaldım,
Ansızın gidişine, öylece baka kaldım...

Hangi kötü duyguların, kopardı benden seni,
Düşündüm gündüz-gece, bulamadım nedeni,
Boşa beklemişim senden, gönülden sevmeni,
Ansızın gidişine, öylece baka kaldım...

Nasıl unuturum bilmem, saçlarını tarayışını,
Nasıl silerim bilmem ki,  gözlerinin bakışını,
Nasıl fark edemedim, ayrılık mumu yakışını,
Ansızın gidişine, öylece baka kaldım...

Yörüngenden çıkaralı, talanım, anlamaz yürek,
Mutluluk aramamış sın, ayrılmak mıydı  dilek,
Ne sevinç ara, ne öfke, bunlar yok, boşa emek,
Ansızın gidişine, öylece baka kaldım...

Kalp seni anar, gözyaşım donar hasret estiğinde,
Gülümsemem, bunu yaşattın, ilişiğini kestiğinde,
Duygular ayrılığa odaklı, gözün aydın dediğinde,
Ansızın gidişine, öylece baka kaldım...

Fıtratın neymiş, o his, hiç bilmem, neye dolaştın,
Görünen mor ufuklara, kurduğun düşe, ulaştın,
Kurgusu hazır hikaye vardı, niye bana bulaştın,
Ansızın gidişine, öylece baka kaldım...

Sadaka istemedim, sadece,  bir parçacık  sevgiydi,
Sandım ki bakışın, tutunacağım, gündü,  benimdi,
Ömrümü sana bağlayan, çatık kaşlar, tatlı dilindi,
Ansızın gidişine, öylece baka kaldım...

Ne mehtap kaldı gecem de, ne kızgın pak güneşim,
Saadet trenini kaçırdım, pır diye uçtu, elden eşim,
Muhatap kaldım bunlara, kime ben,  ne demişim,
Ansızın gidişine, öylece baka kaldım...



Veysel Kimene
 Sevda Şairi
(Kemal Yenice)
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.


09/02/2019





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...