Dans etmeye devam!..






Veda etmeye vakit mi yoktu, neydi telaşın,
Benim  aşk kuşum dun, uçumu verecektin,
Yardan yaralı bir başıma nasıl bırakıp gittin,
Acıtıp canımı, ihanet dümenimi çevirecektin...

Bilinmez kederlerime sürüklemeye meyilli,
İçinde çok acı olan insafsız insanı gösterdin,
Derinlere, içe baksaydın, anlardın düşüncemi,
İnsan  duygusunu anlayacak kadar, eser din...

Bir karar veremedim, sen ki, nasıl bir insansın,
Hepimiz seçimlerimizin sonuçlarına katlanırız,
Amacım seni yargılamak değil, aksine ölçmek,
Terk etme sonuçlarını, başa bişey gelince anlarız...

Yokluğunda, gündüzlerim gri, geceler karanlık,
Her Dolunay bir fener gibi etrafımı aydınlatmaz,
Kim olduğumu öğrenmek istiyorsan, her  zaman,
Kendi kalbine bak, baş, yastığında, bensiz yatmaz...

Ha Ferhat  bil beni, ha Mecnun, kimden farklıyım,
Duygularım bu benim, asıl davam,  benim sevdam,
Kusursuz, bende onlardan biriyim, yaşam boyunca,
Ömürde, müzik çaldığı sürece, dans etmeye devam!..


Veysel Kimene
 Sevda Şairi
(Kemal Yenice)
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

17/02/2019

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...