Sürçe lisan ettimse affola!...


2012 yılının 11ci ayında başladığım muhtelif karalamalarımı, bazı Edebiyat Sitelerine gönderiyordum, beğeniler beni daha bir üretmeye yöneltiyordu...
Bir ara ‘ Ussuz  Edebiyat’ sitesine ve’ Kayıp Edebiyat’, ‘Kır Çiçekleri’  sitelerine göndermeye başladım,  önceleri iyi gidiyordu; ancak şiirlerim bu sitelerde yayımlanırken, Kayıp Edebiyat ve Kırçiçekleri Edebiyat siteleri kayboldu, ve şiirlerimde beraberinde kayboldu!...Yediler resmen!..

Büyük bir hüsrana uğradım, ardından ‘Ussuz Edebiyat’ a gönderim devam ederken bana  demesin mi  “ Şiir diye gönderdiklerin ne bir edebi eser, ne de şiire benziyor” diye mesaj attı...Yıkıldım...Ben edebi yarış içerisinde değildim  sadece bir şeyler karalamak, karaladıklarımın okunup beğenilmesi...Bu kırılganlığımın ardından tüm edebiyat sitelerinden ayrıldım..

Bu benim miladım oldu; Edebiyat  sitelerine  uzun bir süre göndermedim..

Kendi başıma yine yazmaya devam ettim, bu defa iki bloğum da biriktirdim, derken face grupları ortaya çıkardı,  bende bu muhtelif şiir konusu olan gruplarda  paylaşmaya başladım ta ki bu güne dek..

Geçen gün;

Bu gruplardan "ŞİİR VE DOSTLUK" tan  Hasan Akosman adlı şahıs, şair bile değil,  gönderimin altına “    Kemal bey, siz buna ŞİİR mi diyorsunuz?  diye yazmış!...Ne bu ya!..

Şimdi gruplardan da çıkarak, kendi bloğumda biriktireceğim karalamalarımı..

Bir daha gruplara şiir paylaşımı yok.. İnsanı rencide  edecek söz kişinin kendi ayıbı, edebi eser ya da şiir olmaya bilir, sadece bak geç,  insanların duygu birikimlerinin mısralara yansıması, emeği  bu eleştiriyi hak ediyor mu? Beğen miye bilirsin, amenna; ama benim onurumu kırmanın anlamı ne? Aksine teşvik edecekken incitiyorsun!..

Konu şu; Bundan böyle hiç bir gruba, şiir ve benzeri şeyler göndermemeye gayret göstereceğim, ben bir şeylerin peşinde değilim, ömrümün şu tükenen zamanlarında zamanımı zihinsel faaliyetlerle doldurmak ve bu içe açılımı dost bildiklerimle paylaşmak..Beğen ya da beğenme yarışta değilim...
Artık gruplar benim için bitti!..

Son anıma kadar üretmeye devam ederim kendimce, yine ben bana yeterim!..

Sürçe lisan ettimse af fola...


Saygılarımla...

Veysel Kimene
Sevda Şairi
(Kemal Yenice)


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Bir insan yürekten, iki kere vurulmaz!..