Veysel Kimene Kimdir!...


Ben Veysel Kimene;



Asıl adım;  Kemal Yenice ; 1955 Kırşehir doğumluyum fakat;

İlk okulu Kırıkkale  İli Çalılıöz İlk Öğretim Okulunda okudum,

Lise öğrenimi mi   yine Kırırkkale İlindeki ; Şimdiki adı, Kırıkkale Atatürk Anadolu Lisesinde tamamladım.

1975-1977  askerlik görevimden sonra,

Aynı yıl 1977’de ;

M.K.E.Kurumuna Muhasebe memuru görevine başladım,

Memuriyet esnasında dışarıdan Açık Öğretim Fakültesini de bitirdim.

25 yıllık görevimin ardından, 2001 de

Emekli oldum,

Sanat, Tarih, Edebiyat ve kişisel gelişim ilgi alanlarım oldu,

Şiire ve Resim’e olan tutkum lise yıllarıma dayanır.

Lisede Edebiyatı sevmemi sağlayan Öğretmenim,

İlhan Ruhi Candan hocamdır.

Kendisine şükranlarımı arz ederim,

Yazdığım şiirler; Deneme türü olup, belli bir kişi ya da zümreye yönelik değildir,

Hayal ürünüdür, sadece aşk-sevda teması işlenmektedir, zira;

sevgi kutsaldır.

Tüm insanlığın hamurunda vardır.

Yaptığım, boş zaman değerlendirmesinin yanı sıra,

zihinsel ve yetenek sınaması olup, sadece,

deneme kapsamındadır.

Bir şeyler üretebilmek asıl olan, kızım İnternetten bir blog açtı,

Ve oraya şiir üretmemi istedi ve üretmeye başladık, Eşim ve kızımla

Okuyup kontrelleri yaptıktan sonra yüklüyoruz.Şu an 750'yi aşkın şiir  oldu,

bu arada sizlerinde beğenisine sunalım istedik,

Takdirleriniz nedir bilinmez ama; İnsan olanda duygu mutlaka vardır.

Aysel Yenice ile evli ve Ayşegül (15 yaşında)ve Elif Senagül (4 yaşında)adında iki tatlı kız babasıyım,

Tüm insanları, Yaradan’dan dolayı;

Dil, din, ırk, mezhep vs.

ayırt etmeden severim.

Dürüstlük prensibimdir. Sevda ve sevgi konusunu işlemeyi severim,

Onurumdan asla taviz vermem, Atatürk’ün ilkelerine kanımın son

Damlasına değin riayet etmekten asla vazgeçmem.

Kursağımdan geçen her lokmanın helalince geçmesine

bu güne kadar özen ve dikkat gösterdim.

Himayem altında bulunanlara da ikaz edip, kontrolüm altında,

elimden geldiğince dikkat ettim ki, haram lokma kanlarına karışmasın.

Yokluk ve varlığın geçiciliğine inanırım.

Aldığım her nefes için,

Yaradanıma şükrediyorum.

Sevgiye açık olan yolarda yürümeyi sevmem, aksine Koşarım…

Saygılarımla…


Veysel Kimene
Sevda Şairi
(Kemal Yenice)

05.10.2012

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...