Aynı aşktır, bu son, gül!..


Saçlarına bitler dolmuş,
Neden hala taranmadın,
Hani sevenlerin çok idi,
Neden hala aranmadın…

Süsten püsten geçilmezdin,
Görenler evde kalmış diyor,
Onca naza ne gerekti,
Bak  yaşın gelmiş gidiyor…

Sosyete kızı Suzan,
Ay lav yu bilmen,
Sen bana çok çektirdin,
İnşallah sende  gülmen…


Zayıflamak uğruna hep,
Et yemiyor hep ot yiyor,
Heves etti mankenliğe,
Deri kemik kaldım diyor…


Değişmedin bana karşı,
Bunca yıllık sitem niye,
Öksüz başım arar seni,
Yandım  aşkım yandım diye…


Üzülmedim, kahrım büyük,
Aşkın alev, sevdan bir yük,
Önce Allah sonra sendin,
İnanmadın boynum bükük…

Biri senin kitabını okuyor,
Nasıl yazdın kimden bu,
Cehennem ateşindeyim,
Söndüremez onca su…

Düşüncelerimde yaşatırım,
Ölmez aşkım diri kalır,
Kıyametler kopsa birden,
Herkes gider biri kalır…

Yaşım yetmiş olsa bile,
Güle aşık bak bülbül,
Sekseninde sorsan birde,
Aynı aşktır, bu son, gül….



Veysel Kimene
Sevda Şairi
(Kemal Yenice)

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.


20.10.2012






Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...