Böyle sensiz tükeniyorum…


Artık tut ellerimden,
Sana çok ihtiyacım var,
Hayat yıpratıyor beni,
Böyle sensiz tükeniyorum…

Çivi çakılı yatak zamanım,
Kahrın derinden  batıyor,
Her şeyim yalnız sendin,
Böyle sensiz tükeniyorum…

Nasıl  bildin sevmediğimi,
Yarıp kalbime mi baktın,
Umursamazlık takınmasan,
Böyle sensiz tükeniyorum…

Arkanı dönme yüzün göster,
Bahtına düştüm ne olur,
Yüz sene yanımda olsan,
Böyle sensiz tükeniyorum…

Eksik olan neyimiz bu mevzuda,
İllede ısrarlıysan gitmeye öyle,
Vur hançeri öyle git gittiğin yere,
Böyle sensiz tükeniyorum…


Af diliyorum kusur ettiysem gülüm,
Başımızı kayalara vurmak beyhude,
Ne yaparsak artık faydasız bilirsen,
Böyle sensiz tükeniyorum…

Gitme derim bende kalsan azıcık,
Saniyelerde bir ömüre bedeldir,
Seninle almak istiyorum nefeslerimi,
Böyle sensiz tükeniyorum…




Veysel Kimene
Sevda Şairi
(Kemal Yenice)

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.



09.10.2012


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...