İmkansız kalbine giremez oldum!…


Gözümün önünden geçti nicesi,
Senden güzelini bulamaz oldum,
Peşimde koştu da  nice güzeller, 
Onlar da seni  göremez oldum…

Saçına kurdeleler  başka  yakışır,
Ellerimle neden  takamaz oldum,
Dudağımın  değdiği o iki yanağa,
Hasretim şimdi  bakamaz oldum…

Aşk sahanı  koşmalarım doldurdu,
Yoruldum  bittim duramaz oldum,
Birden fazla  kare bulmaca çözdüm,
Niye bu inadını  çözemez  oldum…

Çok sınatlandım bir kez  görmeyi,
Yanında kendimi bulamaz oldum…
Çelik duvarlarla surlar çekmişsin,
İmkansız  kalbine giremez oldum…


Veysel Kimene
Sevda Şairi
(Kemal Yenice)

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.


11.10.2012








Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...