Bazen nazlı, bazen hırçın bakan gözleri..




Aklım, gözlerin bakış altında yiterdi,
Süzülür kaşlarının arasında, ne diye,
Çalkantılar, dürtüler, beni hoş ederdi,
Bana hırçın dalgalar, onda ki  hediye...

Ömrümüz avuçlarında günün telaşı,
Üzerek, kolun  uzatır, gözden, yüreğe,
Bakışı kalmış yıkımda, özlemi fışkırır,
Köz kazıp, kömürünü  yakar, yüreğe...

Yankısıyla gezindi hep yalnızlığımda,
Terk edişi ağır yüktür, köpük köpük,
Değir mi gözlerin, ipek bakışı da yok,
Şimdi bir divaneyim, sölpük sölpük...

Bir zaman bakışının ışığı okşuyordu,
Ne zaman hiçlendim, aşk nerelerde,
Bir yığın hasretliğin dövdüğü halde,
Boğulurum, şu bıraktığı kederlerde...

Ağlar yardan öksüz, hiç yüzü gülmez,
Ayırım yaparsın, bakıp aşkın rengine,
Ey hasretlik, çoğumuzun inlediği sin,
Nice ehli bırak, ben mi çıktım dengine...

Söyle nasıl ederim, niye var kederim,
Hasret neme lazım, varlığı yok oldu,
Dilin düğüm olur, söz söylemen halime,
Yaşam sevincimi aldın, yaptığın çok oldu...

Bir ömür taşıyacağım yürekte sevgisini,
Tutunmaya tek gözleri vardı,  buz oldu,
Ruhtan can verdim, kanımda mekan,
Ayrılmak  icat oldu, aşklar böyle bozuldu...

Yavuz hırsız misalidir, hatasını bastırır,
Sanki bölüşmedik aşımızı, acıdır sözleri,
Yaptıkları unutulur belki, asıl zor olan,
Bazen nazlı, bazen hırçın bakan gözleri...

Veysel Kimene
 Sevda Şairi
(Kemal Yenice)
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

02/12/2019


ÖNEMLE DUYURULUR;

(Tüm şiirlerim "EDEBİYAT DEFTERİ Kültür ve sanat platformu “ na kayılı olup, tarihi itibariyle taraflarınca sertifikalıdır; ayrıca şiirlerimin tamamı hiçbir kimseye hitap edilmemiş; sadece, hayal ürünü zihinsel meşgaledir..)

Bilgilerinize..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...