Sende olan gülmece!..





Güzelliğe  bakamadan, unutmak niye,
Acı yatmaktalar, unutmak eldemi seni,
İçimdeki  yangın, güneşi tutuşturacak,
Eksiğim ne? Bir türlü anlamadın beni!

Yabancı kaldın, en yakın olan anda bile,
Gram sevgin, dolmadı dolmadı odama,
Yola yalnız çıkmışım, tükettin özüm gitti,
Gözler dönüp, içe aktı, değdi mi adama!..

Kıvırdığın saçlara, içten içe hastaydım,
Saçlarına gönülden çiçekler yağıyordu,
Bıraktığı ışıktan, gözlerimi alamazdım,
Öyle garip şeydi, beni sana karıyordu!..

Varlığımızın anlamı nedir, her solukta,
Sevsin birbirini canlar, can dan içeri,
Öyle tatlı bir dünya olur, cennet sanki,
Ötesinde bir söz olmaz, on dan içeri!..

Direnişim ne fayda, var yanardağların,
Sevgini toplamadan, özlemin hıçkırdı,
Yüreğe seslendim, yankısını alamadım,
Sözlerim boğazımda, yüreğim haykırdı!..


Şiirlerle yüreğimi susturmak istiyorum,
Seni nasıl yaşarım gör, geliyorsun usuma,
Aşka varama yalı, umutlar darmadağın,
Kuşkuyla, korkuyla doluyor sun uykuma!..

Masumluk akıyordu bir zaman yüzünde,
Yine gönül, ne yazık, hatalarımla kaldı,
Aşkın yaşadığı sıkıntı, karşılıksız çıktı,
Heyecanla başladı aşk, gülüşünle tıkandı!.

Gamsız geçen bir günüm, yok ki artık,
Sana hayat bir oyun, sana bir eğlence,
Yok mu önemi, acını  çektiğim günün,
Deprem olur içte, sende olan gülmece!..

Veysel Kimene
 Sevda Şairi
(Kemal Yenice)
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. 

12/12/2019

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...