Hasretin adı!..





Bunca zamandır kalbini, kilit altında mı tuttun,
Ruhum savaşa giriyorcasına mücadele veriyor,
Kendimi nasıl bir duruma soktum, uzun yollar,            
Beynim yavaş yavaş tükenip, eridikçe, eriyor!..

Bu yaşta adama göre, çok mu umutsuz ilişkiler,
Düşüncelerinin içinde, nasıl kaybolmaya bıraktı,
Huzurlu bir gece duygularım var, yaşatıyorum,
Endişeye düştü yaşantım, seni umutlara bıraktı!..

Derin, karmaşık sorunlarım var, içten içe çoğalır,
Aşkımın güçlü olduğu günler, geri dönmeyecek,
Sen geri dönene dek bekliyorum, gururunu  ez,
Ne kadar imkansızsa aşk, o kadar sönmeyecek!..

Aşktan iyice sıyrılmış duruyorsun karşımda sen,
Ne kalbinde inancın var, ne de yaşamın sesleri,
Hicran dur geri! Yürekler yangın yeri aşıkların,
Her ayrılığın öncesi-sonrasında kesilir nefesleri!..

Çözülmeyi beklerken, nice akşamlara, gün olur,
Beni olumsuz ayrılık ağırlığı altında ezerken gör,
Susamış papatya yaprakları gibi, yağmur isterim,
Mesafeyi bir daha gözden geçir, sana ulaşmayı ör!..

Dönmeyince sen, oturdum sana yazdım bu şiirimi,
Gaye murat alma, kimsenin ayrılığa olmaz muradı,
Belki de  başka bir lezzet buldun, bulunduğun yerde,
Kaldığın yerde, sen de görünen yüz, hasretin adı!..


Veysel Kimene
 Sevda Şairi
(Kemal Yenice)
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

16/11/2019



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...