Gibiyim!..





Ay parlar,  ışığını senden alınca,
Güneş kıskanır,  geceler olunca,
Gönül on beşinde,  seni  anınca,
Aşkınla yeşeren, fidan gibiyim…

Aheste bakışın, biraz  bir  hoşta,
Deşifre ettirdim,  yüreğin boşta,
Periler  misali,  görüntün  hoşta,
Sende ki güzelliğe, yanar gibiyim…

Kapılıp takıldım güzel  huyuna,
Kovanı salıver, düştüm kuyuna,
Halatı bırakma, daldım suyuna,
Sevdanın sularını, yutar gibiyim…

Kaybolmak isterim, o gözlerinde,
Arasan bulursun,  kendi yerinde,
Sesimi duyarsın,  düşündüğünde,
Kaşların karasına, düçar gibiyim…

Demiri attı kalp, rüzgarına karşı,
Bu rüzgar bizden biri, haza karşı,
Senin bu sitemin, can evime karşı,
Işığından ürkmüş, ceylan gibiyim…

Bakışlar  olmazsa, ben ne ederim,
Kalbimi  bohçalar, kime giderim,
O zaman felekten bin sille yerim,
Bilesin artık ben, Mecnun gibiyim…

Hasadını gör,  ektin,  ta yüreğim de,
Başakları toplarsın,  günün birinde,
Yasaklar kalkarsa, senin gönlün de,
Şimdiden bayramımı, görür gibiyim…





Veysel Kimene
 Sevda Şairi
(Kemal Yenice)
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...