Ben bir sevda şairiyim!..








Ben bir sevda şairiyim,
Hece  şiirini hiç arama,
Aşkın her hali ben de,
Çıkar, dokun yarama!..

Bazen gün doğarken,
Yastığıma koyuşumda,
Karacaoğlanın  misali,
Gelmiştir doğuşumda!..

Ne gördüysek içimizde,
Böyle kendimizi bulduk,
Sevme gücünü yaşadık,
Çünkü aşk seven kulduk!..

Tüm aranan  mutluluk,
Esmer yarin gülüşünde,
Gözleri gökle yarışırlar,
Mahsun gönlün düşünde!..

Gamzesini bir sor hele,
İçi boşalmış iki güller,
Düşlediğim her dakika,
İçte dile gelir bülbüller!..

 Havanın kokusu aşktır,
Yazar-çizer avunurum,
Ben sevdanın adamıyım,
Hep aşkları savunurum!..

Yüreğim dolu sevgiyle,
Kalmamalı bence onsuz,
Aşk dile geldiği anda,
Koyar beni uykusuz!

Ben bir sevda şairiyim,
Ah bitse derdim derim,
İçe işleyen var bir kere,
O yazdırır, ben izlerim!

Veysel Kimene
 Sevda Şairi
(Kemal Yenice)
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

02/11/2019



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...