BABALAR GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN

BABALAR GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN
“Babalar günü” nedir bilemedim ki,
Hiç babam olmadı ki, başımı okşayan, dizine oturtup beni sevdiğini söyleyen yada bayramlarda kıyafetler alıp, haçlık veren...
Olmadı; gerçek baba sevgisine hasret büyüdük, olgunlaştık şimdi de vedaya hazır arta kalan süremizi dolduruyor ve o hazin sonu bekliyoruz....
Babam henüz ben üç aylıkken hayattan ayrılmış,
Tek baba bildiğim annemin ikinci eşi Osman babamdı!..
Ruhu şad olsun, o elinden gelebilecek her türlü güzellikleri sunsa da yeterince; gerçek baba eksikliği her daim vardı; elinde büyüdük, şahsım adına her ne kadar evlatlık vazifesini tam yapamamış olsam da onu candan severdim-sayardım tıpkı çocukları gibi; babamdı nihayetinde, incinmedik, çocuklarından ayrı tutmadı, dövmedi-sövmedi güzel insan örneklerinden biriydi...
Şu anda hayatta olmaması onu saygı ve rahmetle anmama engel değil, yüzüne bir şey diyemesem de, onu özlüyor ve seviyorum...
Babalar gününü buradan kutlamak isterken; Tüm babalarında babalar günü kutlu olsun....
Veysel Kimene
(Sevda Şairi)
Kemal Yenice

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...