Karınca kararınca!..




Mırın kırın etmede,
Baş başa konuşalım,
Bingöl dağı demem,
Tenhada  buluşalım…

Pınarın serin suları,
Değil ki içime akan,
Oldum olası tektim,
Sendin peşine takan…

Gizli gizli yanma ne,
Akşamlara sor beni,
Yalnız güneş görür,
Yüzündeki gamzeni…

Yüreklerin teli titrer,
Sakla meşhur gamzeni,
Esmer saçın kapatsın,
Yanağındaki deseni…

Elemi nasip, üzülürüm,
İki dizi, o Allah vergisi,
Güzellik gerçeği koyar,
Gamzelerinin sergisi…

İki oh , biraz buğular,
Çizem penceremde,
Akmakta mutluluğum,
Yaşar, düşüncemde…

Sıcak, aldırış edilmeli,              
Yakan bilmez, yananı,  
Çok okudum, duydum,
Aşkına yenik kalanı…  

Gamzelerini yakın tut,        
O gün yanına varınca,
Dakikalar bana çalışsın,     
Sevim, karınca kararınca…

Veysel Kimene
Sevda Şairi
(Kemal Yenice)
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
06.04..2015
(Şiirlerim hiçbir kişiye hitap edilmeden, şiir atol yemde üretilmektedir..)






                "Şiir yazanın değil, ona ihtiyacı olanındır"

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...