İşte!..





Demlerim aşkını, bir şiirin içinde,
Yazarım-çizerim, söyle, niçin de,
Seni sevmiştim, farklı biçim de,
Yüreğime girdin, akıbetin bu işte…



Beklediğim yolun, sabrımdan örnek,
Aşkından vefa yok, göremem gülmek,
Çakıl dolu kalbin, gıram yok sevmek,
Bir kez benim kadar, sevmedin işte…



Utanmaz-arlanmaz, kalbim susmuyor,
Ne hayata, ne aşka, gönül küsmüyor,
Yalnızlığım beyaz martı, uçar, düşmüyor,
Dalgaların  sahilime, vurma dı işte…



Günlük sevgine, gel beni sev diyemem,
Karaları yakıştırdın, beyazları  giyemem,
O kalbini, Kutuplara mı ektin bilemem,
Fazla şey hissetmedim, görünen o işte…



Makyaja   gerek yok, zaten  güzelsin,
Yanakta gamze küpesi, sallar  gezersin,
Mahrum oldum aşkına, böyle üzersin,
Yeşermedim avuçlarında, gör dedim işte…





Veysel Kimene
Sevda Şairi
(Kemal Yenice)


© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

05.01.2014

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...