Yeni den doğuyorum!..





Aramadım hiç aşkı cadde ve sokaklarda,
Tek  sana bağlandım, sen o sonu verdin,
Hayallerimin etrafında dolaşan kelebek,
Ben seni hayal etmemişken, konu verdin…



Çizerim yüzünü, ya kağıtlara ya bulutlara,
Bahaneler  bulup, uğramasaydın gönlüme,
O gün bu gündür, dimdik ayakta duramadım,          
Nasıl oldu bilmedim, katılıverdin ömrüme…



Ne gözüme gözün değmişti, ne yüreğime ateşin,
Şimdi elimden geleni yapıyorum, dün ve bugün,
Çok fazla heyecanlıyım, aşkı ciddiye almasanda,
Eli bastonlu halim olur, umuruna aldığın o gün…



Senin gülüşünden başka gülüş, sineye akışmaz,
Allı - güllü gamzeleri görünce, eğdim başımı,
Kapıldım gidiyorum, yokuş yukarı nefes nefese,
Hal - hatır  sormadığın neyse, görmedin yaşımı…



Sana ulaşmak olamayan dünyama girdin, zalim,
Bir kere,  o gamzelerinle bana, kurmuştun pusu,
Sensizliğin, var olan sessizliğini dinlemek, zormuş,
Milyonlarca  kelime harcıyorum, yenmeme kabusu…



Gamze çiçeğinin gölgesi de hançer olup, yaraladı,
Önceleri onu, bana sunulan bir buket gül sandım,
Gamzeden  gördüğüm şey, kendi karanlığım oldu,
Aklıma sanki bir bina dikti, yedi yirmi dört andım…





İlmek ilmek yaptım, gönlüme dökülen damlarını,
Sana yağarken, buz tutulan ayazından, donuyorum,
Soğuk yalnızlığını, yedi kat yere-dibe gömsem de,
Özlemin fırlatıyor yerinden,  yeni den doğuyorum…


Veysel Kimene
Sevda Şairi
(Kemal Yenice)

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
09.01.2014

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...