Kader ne yapsın!..



Kader ne yapsın!..


Sandım ki bu aşkın bana yukarıdan bir hediye,
Bekledim ki oda dilesinde beni, hayatına katsın,
İnatçı  gönlüne, bir düzen, tutturamadım niye,
Sen öylesine vefasız çıktın ki, kader ne yapsın...

Kadere isyan etmem, senden masum, çok daha,
Hiç çare düşünmemişsin sen, işlenen bu günaha,
Kader den sen af dile, suçunu atma öyle Allaha,
Topraklara gömülecek aşkına, kader ne yapsın...

Gönlümde isyan, durduramam, koptu kopacak,
Yıllardır beklemede kaldım, tütmedi ki şu ocak,
Sen utanmadan benden kaçıyorsun köşe-bucak,
Esir düşmüş şuncacık yüreğe, kader ne yapsın...

Biliyorum şarkı - beste yazılır,  o siyah gözlerine,
Gülüşü güzel, nergisi bol bahçeye eş gamzelerine,
Söyle, içten çoşarmı artık hisler, başka birilerine,
Saadet trenim çoktan kaçtıysa, kader ne yapsın...

Şimdi, rüzgara sırtını vermiş gemiyi andırıyorum,
Biliyorum başın dan beri, kendimi kandırıyorum,
Çalı-çırpı dolu ortamda, beyaz gülümü arıyorum,
Kiraz çiçeği açmayan bahçeme, kader ne yapsın...


 Veysel Kimene
 Sevda Şairi
(Kemal Yenice)
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

18/05/2018

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...