Kader diyelim gitsin!.






Ayrılığı yazdın bize,
Geldik nazara göze,
Bakışa hasretim ben,
Kader diyelim gitsin...

Sürmeli o kaşların,
Coşkulu bakışların,
Hasret olan adına,
Kader diyelim gitsin.

Affet Allah’ım yeter,
Yüreğime saldı keder,
Ektiğim bu günaha,
Kader diyelim gitsin...

Doğmasam ne olurdu,
Başka birini bulurdu,
Böyle yanmazdı yürek,
Kader diyelim gitsin...

Neden hep ezik yaşarım,
Yardan gülsem şaşarım,
Talihin böyle ittiğine,
Kader diyelim gitsin...
  
Yalnızlıkmış  beni saran,
Yok derdim-halim soran,
Bin göçüp, bin konmaya,  
Kader diyelim gitsin...

İşte şimdi, şoklardayım,
Bir varım bir yoktayım,
Hasret zincirleri sarmış,
Kader diyelim gitsin...

Üzenler, yine, üzer gider,
Ezenler, beter ezer gider,
Günlerim hep kederlidir,
Kader diyelim gitsin...


Çaresizim ne yapayım,
O sevmez, ben tapayım,
Böyle tek yastığım oldu,
Kader diyelim gitsin...

Olmamalıy dı  acı bize,
Ne  geçecek ki, elimize,
Böyle aşık  gönlümüze,
Kader diyelim gitsin...


Veysel Kimene
Sevda Şairi
(Kemal Yenice)

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. 

23/11/2017


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...