Fotoğraflarındır, seninle olduğum!..






Seni gören başka, seven başka,
Uzaktan bakmak başka, yanında bulmak başka,
Mücadeleme kaç yıl oldu saymadım,
Sayamadım ardından,
İlkbahar, yaz, sonbahar, kış,
Kaç mevsime imza attım,
Kaç imza attım, sensizliğine,
Ne oda da, ne sofada görülmedi çokluğun,
Günümü, gecemi, her anımı etkiliyor yokluğun...

Her istediğini veremezdim, elbet sana,
Dönüpte, şu kalbimden coşana bak sana!..


Derdin güne, kara gün eklemek,
Çektirdiğin cefa azmı geldi?
Bildiğin ayrılık, uzaklaşmak,
Yüreğimden öteye bin adım kaçmak...
Bilesin ki sana hep gün oldu,
Bahçe bağlarına yaz geldi,
Bahtıma sade,  ayaz geldi...

Düşünsene sensiz kaldım,
Dünsüz, bu günsüz, yarınsız kaldım,
Düşün ki sen kazandın,
Ben yapa yalnız kaldım...

Eline geçene, dönüp baksana!... 

Üstüme üstüme gelen uçan arıların sayısı belirsiz,
Yetmiyor, sözlerin kurşun dillerinde...

Aşkın labirent oldu dönüp durduğum,
Labirentlerden ötedir yalnız koyduğun,
Ne yazık ki talihim, seninle olamamakmış,
Yalnız, fotoğraflarındır, seninle olduğum!..




Veysel Kimene
Sevda Şairi
(Kemal Yenice)

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.


13/11/2017





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...