Yok - çok!..






Kader  çeşmesinin musluğu, 
Bana kapalı,
Ele şarıl şarıl,
Bana damla yok…

Yüksünmem gene de,
Mutlu her halim,
Sevdiğim bir bilse,
Ben de aşkı çok…

Kurusun dedim,
Yalnızlık pınarım,
Akıyor bağrıma, bende sel oldu,
Onda damla yok.


 Kederim çok…


Beklerim penceremde,
Ondan haber kim getirir,
Postacı da uğramaz oldu bu günler,
Uğrasada konu komşuya, bana yok.



Gamzeler ve bakışları aradım durdum,
Göremedim kumralda ne de esmer de,
Neden? Eşi -benzeri yok.





Yaşanmış aşklar terazisin de,
Ağır basarım her daim,
Güvenirim, seven, sevgime benim,
Ölçüp - biçmeğe yüreği yok.

Baktım çevreme akıllı insan çok.

Ak, başa düşünce, akıllanır insan,
Şu beynimde neden akıl yok.

Aldı aşkı, sevdim seveli,
Başkaların da çok, ben de hala yok!..


Sorarsa halimi olur ya!
Kendisi  yok, ezası çok!..



Veysel Kimene
Sevda Şairi
(Kemal Yenice)

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...