Seni beklerken!..





Saatler mi durdu, zaman mı geçmiyor bilmem,
Seni beklediğim o çınarın altında,
Yaşıyor muyum, öldüm mü bilmem,
Seni beklediğim o çınarın altında...

Yaprakların dili olsa da, anlatsa bir, bir,
Dallar şahidim olsa, bekleten kimdir,
Kuşların cıvıltısı anlatır mı bilmem,
Seni beklediğim o çınarın altında...

Bir gün belki gelecektin, o ümidi taşıdım,
Belki kar serpintisi altında o bekleyiş,
Belki hafif rüzgar esintisiydi coştururdu içimi,
Seni beklediğim o çınarın altında...


Hep böyle yıldızları saymakla mı geçecekti,
Ümit kaybettiğim o gecenin karanlığında,
Ay bile pırıltısını çekiyordu, yavaş, yavaş,
Seni beklediğim o çınarın altında...

Bu beklenen kimdi diye soruyordum,
Sarı saçlı, ela gözlü birimiydi yoksa o,
Yoksa esmer güzelinin verdiği ızdırapmıy dı,
Seni beklediğim o çınarın altında...

Belki kumral, cilvelinin biriydi,
Uzun saçları dalgalı ve ışıkla parlayan,
Sakin adımların tatlı sesini duyuyorum,
Seni beklediğim o çınarın altında...

Kimdi o, durmadan beklenen sevgili,
Kimdi o, bilinmeyen hayal dolu sevgili,
Kimdi o, hatıramdan silinmeyen iz bırakan,
Seni beklediğim o çınarın altında...

Buldum o hayal dolu sevgiliyi,
Kaybetmiştim onu tanımadan ansızın,
Hata kimindi diye düşünüyordum,
Seni beklediğim o çınarın altında...

Artık tükeniyordum, takatim kalmamıştı,
Gözlerim yaş doluydu, ümidim kalmamıştı,
Mutsuz gidiyordum, gözlerimi yumarken,
Yaralı bir ceylan gibi uzanmıştım,
Sarı yapraklarla dolu, kuru otlara,
Bir mevsim daha bitmişti sensiz yalnızca,
 İşte bu son saatti, senden bana kalan,
O ümitle yaşanan tatlı hatıramdın,
Seni beklediğim o çınarın altında...


Veysel Kimene
Sevda Şairi
(Kemal Yenice)

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...