Seni göğe salayım!..







Deliksiz bir uyku için, uyku ilacımsın,             
Badeleri topla gel, ılık bir duş alayım,
Hasretlik  borsada, tavan yaptı durma,
Gıdıcığın yatağımda, günlerce kalayım…


Uykudan kalkınca, günün hareketi ol,
Dans eden cilveleri, ince telle sarayım,
İpeksi tenlerini, özledim kaç zamandır,
Gençlik aşısı yapıp, yüzmelere dalayım…


Artık, her hareketim, gözlerine batmadan,
Göz bebeklerinde yedi yirmi dört kalayım,
Başka tahta gözüm yok, saltanat istemem,
Dilediğim o benim, odur gönül sarayım…


Hayal kırıklığımı, vefasızlığı satın alma,        
Çarşı-pazarlardan, sevgi-şefkat bulayım,
O kadar yalnızlığı barındırma gönlünde,
Hemen iste bin defa, can sevgili olayım…


Sırt ağrılarıma masaj yapsın o ellerin,
Derin nefesler alıp, ruhu aşka salayım,
Bulunduğun yer, sana gurbettir bence,
Aradığın benim, ben bir gerçek sılayım…


Konmayacak kadar kırık kanatlımısın,
İste bin beş yüz adet, sana kanat alayım,
Rengarenk uçmasını becerebilirsen eğer,
Gökkuşağı yerine, seni göğe salayım…




Veysel Kimene
Sevda Şairi       
(Kemal Yenice)
 © Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

24.06.2014


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...