Hasret gözlerim!..


Şu kalbimi terk edip, gittin gideli, sen,
Çok zaman kaybettirdin, ulaşmak için,
Yüreği ezik olanlardan olduğumu gör,,
Ne yapmam gerekiyor, kavuşmam için! 

Sinemde sözüm var, yaşanan aşka dair,
O yanı - bu yanı, sağı - solu gözlerim,
Seni görürüm ben, başkaların yüzünde,
Taşar durmaz özlem, yollarını gözlerim!..

Bundan sonraki yolum, bu aşkın yokuşu,
Yaralara ilaç sürsem, sevdan kafa tutar,
Geçiyor ömür, kendi kendimi bulmadım,
Zalim talih, yokluğunla, yakamı tutar!..

Gölgeleriyle durur, silinmez gözlerin bakışı,
Odalarda doğup - batarken yakar boğuşu,
Sevecen gülümsemen, dalı vermiş kuytuya,
Gece erişse düşlerime, siler güneşin doğuşu!..

Yatağını sen özlemedin mi? Ben özledim,
Saksılar ortadalar, dön sene evine yazın,
O güleç yüzün, bütün hayatım demekti,
Hadi güneş koşsun cama, yeter bu nazın!..

Bilsen halimi, ah,   gam-kedere batarsın,
Gitmen kadar,  aramamalarında yaralar,
Bir  hatırla, düşün,  neler bıraktın dünde,
Issızlaştı, yoksun, mahsunlaştı buralar!..

Mecnun’da alevlenen, aşktır beni kavuran,
Gamzende dinlenir, dudaklarımın nem izi,
Beklenen gün ışığı, şimdi insafın avucunda,
Kim kopardı söyle, tüten ocağımızda bizi!..

Sen gideli beri, ne hallerdeyim, bir bilsen,
Lezzet vermez, hayat, ne aş, ne turşular,
Güç yetmiyor artık, hasretliğinin narına,
Hem gece, hem gündüz, beni karşılar!..

Sabır çeşmesinden içtiğim suya alışsam da,
Bitip tükenmeyen hayallerle, seni, özlerim,
Kime ne etmişim de, böylece kala kaldım,
Gün yüzü görmeye, niye, Hasret gözlerim!..



Veysel Kimene
 Sevda Şairi
(Kemal Yenice)
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur...

24/10/2019


ÖNEMLE DUYURULUR;

(Tüm şiirlerim "EDEBİYAT DEFTERİ Kültür ve sanat platformu “ na kayılı olup, tarihi itibariyle taraflarınca sertifikalıdır; ayrıca şiirlerimin tamamı hiçbir kimseye hitap edilmemiş; sadece, hayal ürünüdür.)
Bilgilerinize..




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...