Bu aşkın sebepleri!..





Bildiğimiz şu aşkın bütün  öğeleri var ya,
Bilmediğimiz, meçhullere yol almakta,
Dününü bilirken aşkın, yarını daha beter,
Aşka kapılan biri, yarı yolda kalmakta!...


Aşağı aşağı gideriz, yukarı yukarı gideriz,
Yolun sonunu beklerken bile, aşk bulur,
Her ne yana gidersek, yine aşka gideriz,
Gençliğimiz boşa geçse de, yine bulur!..


İki gemi açık denizde, rüzgar yada akıntı,
Olmasa da buluşturur, bu hayat deniz gibi,
Yürek haykırır, duyulur aşka atılan imza,
Zemheride gül isteyen, feleğin  sesi gibi!..


Hep bir yerde, bir şekilde yolunuz kesişir,
Akıl tutulur, eridiklerinin farkına varmaz,
Yaşanmışlık, birliktelik, gecenin karanlığı,
Göğüste  - sırtta, hançer yarası aranmaz!..


Nasıl bir aşktır, nasıl bir kurgu böyle, bize,
Bedel ödetenlerin, bedeli, ödemişlere kaldı,
Ulaşmakta güçlük yaşan, araya duvar ördü,
Bir çok sevenin yüreği, böyle yaralar aldı!..


Yıldızları say dediler, bende tek tek saydım,
Dağları ellerinle del dediler, bende deldim,
Aşkın gözleri üzerimdeydi, ben kaçamadım,
Aşk denizini sen geç dediler, bende geçtim!..


Bu deniz  göz yaşlarımızı durmadan süpürür,
Çehremi solduran, ferasetsizliğinin gölgeleri,
Ah ilham perim, kalbim senle dolu akıldasın,
Yüzündeki o bakış tadı, bu aşkın sebepleri!..


Veysel Kimene
 Sevda Şairi
(Kemal Yenice)
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. 

07/10/2019

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...