Yalnızlıktır gördüğüm...



Yaklaştı göz tuttu cihanı,
Kalmadı tüketti bu canı,
Sert oldu aşkı koyunda,
Zehreyledi tüm zamanı...

Ne yapam vardı methin,
Sığındım yok himmetin,
Ahirinde  belli yokmuş,
Gözlerde merhametin...

Zor günler içinde başın,
Çaresizlikle geçti yaşın,
O kadar güzel fidan gibi,
İstenir olsun arkadaşın...

Mesafesi demirden ağlar,
Bembeyaz teniyle dağlar,
Her  halini bağra  bastım,
Uçtan uca acısını sağlar..

Yok derde derman olacağı,
Sevdim  yok canan olacağı,
Gelen - giden nazar eyler,
Tütmez gariplerin ocağı...

Ne ister gözüm yaşından,
Gitmez  garip başımdan,
Yaralı, hasta, ne çekerim,
Ağır sözle dolu, taşından...

Ufuklar sisli, bulut var,
Boynu bükük umutlar,
Kalbinde yer alsaydım,
Uçuşa hazırdı kanatlar...

Vuruyor tekrar tekrar,
Güzelliktendir  zinhar,
Kaptırdım be yüreğim,
Etmeyesin  ha  intizar..

Dertler düğüm düğüm,
Bu mudur,  güldüğüm,
Duvarlarda konuşmaz,
Yalnızlıktır gördüğüm...


Veysel Kimene
 Sevda Şairi
(Kemal Yenice)
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

14/07/2019

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...