Kör Testere!..






Aşkın bana ne verdi, gam doldurdu testime,
Her kes mutlu aşklarda, feleğin bana kastı ne,
Bana dönmen için, bin yıl da, düşsem üstüne,
Dilin keskin bir bıçak, bazen, kör testere!...


Karıncalar bile, yer de, hakkını koymazmış,
Karga, mısır tarlasını yer; ama doymazmış,
Aşklar birbirine uymaz, doğrusu, uymazmış,
Dilin keskin bir bıçak, bazen, kör testere!...


Güllere, bülbül değil de, dallar mı sarılırmış,
Seven kalple, her gün, yalnız mı kalınırmış,
Devir değişmiş artık, aşk, parayla alınırmış,
Dilin keskin bir bıçak, bazen, kör testere!...


Kalbimi çalsan diye, açık koydum kapıyı,
Bin bir güzel sever, zaten, zalim - kötüyü,
Sevgi kucağı açtım, gördüm, kalbi katıyı,
Dilin keskin bir bıçak, bazen, kör testere!...


Dağ gülü, zirvelere açar da, koparılamaz,
Hırçın güzel yanına, deste gülle varılmaz,
Yıllarca emek verdim, aşık, böyle yorulmaz,
Dilin keskin bir bıçak, bazen, kör testere!...


Sevda, yakar şimdi içimi, çevreledi dumanım,
Gönül verdim yazık, sen den, yalnız kalanım,
Koca dünya da tek, sen oldun, beni kıranım,
Dilin keskin bir bıçak, bazen, kör testere!...


Heybem, dolu sevdayla, yükümse çok ağır,
Beklerim yollarını, bir kez, gönlünce çağır,
Kahrın varken, ne ki sözlerin, istersen bağır,
Dilin keskin bir bıçak, bazen, kör testere!..

Veysel Kimene
Sevda Şairi
(Kemal Yenice)

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...