Minnetle!..



Minnetle!..





1955 yılında Kırşehir’de doğdum.
Kemale ersin, Mustafa Kemal ATATÜRK gibi, okusun paşa olsun, büyük adam olsun diye; adımı Kemal koymuşlar.
"YENİCE" biraz da Kırşehir-Merkez yenice mahalleli olduğumuz için, neyse ki her ikisini de seviyorum; kitaba ve kaleme dost karekterimi geliştirdim, Kişisel gelişim daima hedefim oldu.
Yaşam da bana katkısı çok fazla olan..Kitaplığımda seçkin 300’ün üzerinde değerli yazarlara ait kitaplarım mevcut!..

Çocuklarıma bırakabileceğim tek “Miras”

Ben doğduktan üç ay sonra babamı kaybetmişim.
 Annemin ikinci eşinin Kırıkkaleli (Keskin)olması nedeniyle; İlk-Orta ve Liseyi Kırıkkale’de okudum, Çalışma yaşamım içinde; 1989 A.Ö.F. Mezunu olmakta nasip oldu.
2001 yılı içerisinde; Ankara(MKEK)Kurumundan memur emeklisi olarak ayrıldım.

Şiire tutkum hep vardı ancak;
Okuma tutkuma ilave olarak  şimdi bir şeyler üretmeye çalışıyorum. Yaklaşık  1100 ‘üzü aşkın-üstünde şiirim mevcut.

 Henüz yayınlanmış bir şiir kitabım yok!

 Şiire farklı bir boyutta; Gamze üzerine yoğunlaşmış, ve  ilave olarak; konularına yarı espri katılmış (1100’ün üstü)şiirlerim Sevda Şaiiri Veysel Kimene adı altın da; mevcuttur.
 Şayet bir sponsor bulur; ya da kısmet olacaksa; “Zihnimdeki Tebessüm” başlıklı şiir kitabını , çıkarmak istiyorum.

Edebiyatla ilgili eğitim yapmam mümkün olmadı;

Beni çeken,  şiirin insanı rahatlatan büyüsü, ruhun dışa açılımı…

Şiirde sade dil  kullanıldı, teması “Aşk” ancak, tümü her hangi bir kişiye hitap edilmemiş olup, tamamı hayal ürünüdür…

Bu şu demektir; “Şiir yazana ait değildir, ona ihtiyacı olanındır.”

Tüm beğenilerini esirgemeyen dostlarıma paylaşımları için teşekkürlerimi ilave ediyorum.

Dost kalın, sağlıcakla kalın..

Saygılarımla…



Veysel Kimene

Sevda Şairi

(Kemal Yenice)

26/05/2017

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...