Biz olalım!.



Annem güneş ışığına bakmamamı söylerdi,
O hatayı çoktan yaptım ben,
Elimde değildi!..

Zira; saçların okyanusa vuran güneş ışığı gibi parlıyordu,
Tutamadım kendimi bir defa!..

Gökyüzü gibi berrak, mükemmel saçlar, mükemmel yüz,
Sende var ise, kabahat bendemi?..

Hayalimde seninle çok konuşma yaptım,
Ve  aşkın zamanın hızla geçmesini sağladı..

Bizi birbirimize bağlayan o nehir, Dicle, ilişkinin kendi olup çıkıyor!..

Bir insanın yıkılmaması,
Aşkındandır,
Gördüğü, sevdiği, insanın yüzündendir,
Çünkü o, fırtınalara karşı kum torbasıdır...



Merakın ve gizemin doğal kaynağı olmuştun,
Kusursuz halde!..


Bir saniye için benim gözlerimle bakmadın!.

"Oysa her gece ben; senin gözlerinle baktım sana,
Sevgimiz başkalaştığı için, havalara uçuyordum" dememi istermisin?...



Gözlerim hep seni arıyor,
Gün boyu,
Bir köşeyi döndüğünde, yada kapımın önünden geçerken,
Belki seni görebilirim diye,
Umuyorum!..

Ve seni gördüğüm zaman her seferinde,
Nefesim kesiliyor!..

Birazcık, kalp atışım hızlanıyor,
Avuçlarım terliyor,
Seninle konuşmak ve sana dokunmak,
Başka hiç bir şey düşünmüyorum!..

Çıplak randevumuzu iple çekiyorum;
Ama bu beklentilerimin, her gece sürmesi, çok kötü olmasa gerek!..

Mevcut hayat beklentisini, zihnimden almış oluyorum,
Sadece!..

Seninle konuşmak,
Başıma gelecek tek iyi şeydir herhalde,
Saçın, memelerin yada garip ayak parmakların gibi!...


Acının iki tarafı vardır; ya şiddetlidir, ya uzundur,
Bende her ikiside var!..
Halbuki,
Evet  derler ki: ” İkisi bir arada olmaz ”
Artık acılar, kusursuz hale getirdiğim bir dans benim için!..

Seni kafamda ne kadar tekrarlasam da, başka açı göremiyorum!...
Senden vazgeçmek zor.
Vazgeçemediğim gözler;
Çöl parıltısı gibi,
Mavideki gizem gibi.
Lens takmış olsanda!..

Anlayacağın,
Sana karşı kötülük olarak diyebileceğin bir ilgi duyuyorum..


Ben seni sevdiğim kadar, sevmen gerekmiyor, sadece sev!..
Yemeğe kal sadece!..


Enerjimizi,
Doğru yöne gönderip kanal ize edersek, başarabiliriz,
Artık; Soğuk yatağımı ısıtmalısın!..

Hadi,
Biz,

Biz olalım!..

Veysel Kimene
Sevda Şairi
(Kemal Yenice)

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. 


05/05/2017



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...