Minnetle!..



 Küçük bir açıklama;


Okumanıza ve beğeninize sunmak için üretmiş olduğum 750'nin üzerindeki şiirlerin tamamı; gerek konusu itibariyle, gerek özenle seçilmiş kelimeler dizisinin sunduğu ifadelerde; Hiç bir kişiye hitap edilmemiş, sadece hayal ürünü olup, gerçek aşkın yaşanmışlığını kapsamaktadır.
Bu sadece; bir hobiden ibarettir, yani; boş zaman değerlendirmesinin yarattığı sözcükler demetidir, yazdıklarım bana göre şiir gelebilir ancak; sizlerin beğenisi ve değerlendirme sonucu yorumunuza göre, nasıldır bilemem?…
Gösterilen alaka ve beğenileriniz için çok teşekkür ederim…
Beğeniler mutlu etmekle kalmıyor; Bahşettiğiniz bu  mutluluk; daha fazla şiir üretmeme katkıda bulunan birer ilham perisi...
Edebiyatla ilgili eğitim yapmam mümkün olmadı;
İçsel dürtülerin ve emekliliğim sonucu kavuştuğum boş zamanın verdiği gayretle bir şeyler yapmak istedim. Sonuçta ŞİİR YUMAĞI ÇIKTI;  Özenti,  Hırs ve ileriye yönelik bir beklentim yok zaten; yaşım buna müsait değil, yalnızca (şiir üretmek) yazmak-karalamak hepsi bu…
Henüz yayınlanmış bir şiir kitabım yok, şayet bir sponsor  bulur ya da kısmet olacaksa; şiire farklı bir boyutta; konularına yarı espri katılmış şiirlerimden oluşan, Sevda Şairi  Veysel Kimene ismi altın da; “Zihnimdeki Tebessüm”  başlıklı şiir kitabını, çıkarmak istiyorum.
Bilin istedim...

Sağlıkla kalın...

Saygılarımla...


Hayata sırtımı yaslamışım,           
Dostlarım benim gün ışığım,
Şiirlerim aşktan yana olsa da,
Ben aslında”Sevgi” ye aşığım….

Veysel Kimene
   Sevda Şairi
(Kemal Yenice)
     03.02.2014

ZİHNİMDEKİ TEBESSÜM

Gamze dokudun içime, ilmiğin yanaklardan,
Deseni aşkın yüzü, boyu belki bin bir asır,
Süslesin sevda odamı, kalsın olduğu yerde,
Bakar seni anarım, yokluğun kalmaz bende…


Yokuş yukarı yürümeye alıştım, düz, hani,
Okşanmaz saçların, makas almam yüzünden,
Bezginlik bekleme ki, hep kıratım yoluna,
Sadakati bir görsen, kalbin girer koluma...


Tesellisi olmayan,  bir piyango  çekmişim,
Talihin sahte yüzü, sahte ilgisiyle doldum,
Görünmez duvarlarda, gamzelerin gölgesi,
Ne tutup öpebildim, duyduğum ayrılık sesi...


Mazimiz beni hırpaladı, antika oldu aşkım,
Eskici de almaz onu, ne yapayım bilemem,
Hep çatık kaşlı kaldı ruhum, isterim gülsün,
Yalnız onu  andıkça, zihnimdeki tebessüm…

Veysel Kimene
Sevda Şairi
(Kemal Yenice)

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

28.06.2013

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...