Yıldız seçtim!...


Leyla beni anlamadı, hiç bir zaman,
Yüreği  kapalı, boş yere çöle düşürdü,
Anlatılan değil, sevda ateşi çok ilginç,
Tırmaladı-hırpaladı, yaktı – pişirdi…


Olur ya  gelecek olursan, evcağızıma,
Sana sürüyle  terlik- pabuç  alacağım,
Bir de o ince  beline, narin boynuna,
Rengarenk  ipek tülleri  saracağım…


Sevmişsin, sevmemişsin bana ne,
Ben bunlardan çoktan geçtim,
Gökte binlerce yıldız arasından,  
Güneşim si parıldayan, yıldız seçtim…



Veysel Kimene
Sevda Şairi
(Kemal Yenice)

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur

05.02.2013

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...