Kırma kalbimi!

"DOSTLARIMA  BAYRAM HEDİYESİ"
"ŞİİR"

"YENİ"


Kırma kalbimi!..



Bir gün sana çok ihtiyacım olduğunda, gelir miydin yanıma,
Gelir miydin yüklediğin bunca derdime derman olmaya?
Bense; bana ihtiyacın olduğunda gelirdim yanına,
Göğü, bulutları aşarak, dağı, denizleri aşarak,
Gelirdim bütün derdine derman olmaya.

Koyduğun da benim elime o yumuşak elini,
Artık benim lesin,
Sana gösterdiğimde seni, aşkı görürsün!..

Var mı söyle aksini, var mı?
Sen den güzeli! Senden esmeri, senden gamzelisi?
Sen,  bir  fakire çıkacak Milli piyango gibisin!

Karanlık gecelerim,  olacak perli perişan,
Çünkü doğacak yine bu günde sensiz  tan.
Güneş parlıyor sen yerine gözlerimin içine,
Sevgi ışıklarını saçıyor,
Veremediklerini alıyorum ondan.
Gel katıl güneşle dostluğumuza,
Kaçırmayasın doğuşunu güneşin,
Kaçırırsan kırılır kalbim…

Kendini aratma,
Kalbimi bırakma!..

Hayatıma yeni bir adım atmayı dene.
Firene basıp, süreci yavaşlatma.
İçimde açıklayamadığım tek his bu!
Katıl hayatıma.
Kırma kalbimi!..


Veysel Kimene
Sevda Şairi
(Kemal Yenice)

© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
16.07.2015





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Susma gönlüm sen söyle!...

Sürçe lisan ettimse affola!...

Kaldı!...